luni, 27 aprilie 2009

curatare sensor CCD Nikon D80

tocmai ce m-am confruntat cu o problema destul de serioasa dupa ce am revenit din "vacanta" de la Ranca. am realizat ca am scame pe oglinda si praf pe shuter si CCD . binenteles ca am inceput prin a-mi suna prietenii pentru a afla cat mai multe date despre cum poti proceda in momentul asta. am consultat chiar si pe gogu sa vad ce-mi spune, iar dupa ce am gasit cateva filmulete cel putin interesante m-am gandit sa le adun pentru a mai fi si altora utile. le puteti gasi mai jos fiecare tutorial prezentand metode diferite de abordare.

tutorial curatare sensor 1 aici
tutorial curatare sensor 2 aici
tutorial curatare sensor 3 aici
tutorial curatare sensor 4 aici
tutorial curatare sensor 5 aici
tutorial curatare sensor 6 aici


si cateva lucruri :
teste evaporare lichide curatare sensor CCD aici
cum sa montam gripul pe D80 aici
test memorii sd pe un nikon d80 aici
Controlling the Active Auto-Focus Area aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu