miercuri, 3 iunie 2009

strada Pantelimon si muncitorii idioti

viata a facut in asa fel incat in fiecare zi trebuie sa ajung in zona pantelimon si mai departe inspre branesti.nimic deosebit pana aici ... dar sa va povestesc cateva patanii:
in fiecare zi mi-e dat sa vad cate ceva, numai oameni "retardati", adica oameni care nu pun deloc pret pe viata lor si nici nu gandesc inainte de a face ceva.altii i-ar descrie drept ciumpalaci sau cimpanzei. ieri m-am suit in microbuzul care duce inspre branesti, mai exact in 503, iar in timp ce mergeam l-am vazut pe sofer cum completa rebusuri (am si poze cu el). el se considera extrem de profesionist, deja sofatul pentru el era o bagatela, iar volanul ii fusese prins de gat inca de mic. ma uitam ca nu avea nici o greata, el stand mai tot timpul cu ochii in rebus, binenteles al 8-lea simt pazindu-ne de orice incident. asta e unul dintre idioti ...
asa ... in acea zona pantelimon au "tuns" copacii, au facut trotuare stanga dreapta, nu ceva extraordinar, dar au facut.au durat ceva timp toate aceste pregatiri, zile de chin pentru soferi deoarece trebuiau sa ocoleasca betonierele, basculantele venite pentru a lua pamantul de acolo, utilaje profesioniste gata oricand sa deserveasca poporul. azi de dimineata cand mergeam cu celebrul microbuz 503 i-am vazut pe oamenii muncii cum spargeau trotuarele fiindca uitasera sa traga cabluri pentru curent( banuiesc ca asta era, fiindca ii vedeam pregatiti cu niste cabluri pe acolo ) si acum intrebarea este: este muncitorul nostru idiot? caci pana la urma urmei fie el proiectant, fie el executant, tot muncitor se numeste. de ce oare trebuie romanii nostrii sa fie atat de idioti? chiar nu se puteau prevede acele cabluri inainte de turnarea betonului? si nu e prima data cand vad astfel de lucruri ... eu unul am ajuns la concluzia dupa atata timp ca nu lipsa de comunicare ne aduce in situatii de genul asta, ci prostia, orgoliul si idiotenia.asta e romanul, incult dar plin de sine, mandru de nesimtirea de care da dovada, dornic de a-si prezenta "realizarile" fie ele chiar niste mari nerealizari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu