joi, 10 septembrie 2009

99% adevarat ... dar degeaba ...

am primit un mail de dimineata si chiar daca nu-mi plac mail-urile lungi m-am gandit ca merita citit. asa a si fost. 99% din ceea ce e scris acolo este adevarat de aceea m-am gandit sa pun si aici, poate poate ...

"De azi refuz sa mai platesc impozite, refuz sa mai am carte demunca in acest stat guvernat de oameni incapabili, corupti,ne-educati, carenu au in vedere decat propriul interes. Refuz sa mai finantez politicieniimbecili si amante care sfideaza o tara intreaga. Nu as avea nimic impotrivadoamnelor apropiate presedintelui tarii, dar cand ele beneficiaza de bugetede milioane de euro printre care sunt si banii mei, banii parintilor mei,banii angajatilor mei,am o mare problema. E un blowjob mult prea scump!Refuz sa mai platesc taxe la stat - de ani de zile platesc sute de milioanede lei impozite pentru un stat care nu ma sprijinain nici un fel..platesczeci de milioane pentru Sanatate,desi sunt constienta ca daca voi ajungevreodata intr-un spital din Romania , voi fi tratata mizerabil.De ani dezile,refuz sa ma mai uit la televizor, mi-e greata de politicienii romani,nu ma duc la vot pentru ca nu am pe cine sa votez, imi vine sa vomit candvad panourile publicitare din campanii electorale gen -"noua ne pasa deDumneavoastra", refuz chiar si sa ma plang, pentru ca sunt mult prea ocupatasa imi castig existenta - cu toate acestea, cand se apropie data de 25 alunii, in mod mecanic ma impacientez sa fac rost de banii care trebuieplatiti la stat, pentru ca, nu-i asa? - "cu statul nu te joci". Dar iata casuntem in plina criza, iata ca pentru prima data nu am reusit sa platesctaxele la stat si mi-au fost blocate conturile! Si asta m-a ajutat sa matrezesc, am deschis ochii, m-am uitat in jurul meu cu atentie, am pusintrebari,am deschis televizorul pentru prima oara in ani de zile...si ce amvazut? EBA si Becali ma reprezinta in Parlamentul European, Elena Udreabeneficiaza de bugete de milioane de Euro de care dispune cum o taie capul,doamna Ridzi arunca 86 milioane de Euro pe o telecabina cand exista orase inRomania care nu au nici macar un spital de Doamne Ajuta, domnul Patriciuvinde Petromidia pentru cateva miliarde din care sunt curioasa daca platestevreo taxa la stat. jocuri politice murdare, politicieni corupti si curve,haos total, o tara vanduta pe nimic de niste agramati care nu si-au vazutdecat propriul interes - macar daca ar fi vandut-o scump!, investitoristraini care efectiv nu au cu cine discuta in Romania si se lupta cu morilede vant. si toti oamenii de calitate pe care ii cunosc stau cu capul bagatin nisip... l-am avut si eu, pana astazi - dar am realizat ca oricat demulti bani as face,oricate tari as vizita, oricate carti as citi, oricat asincerca sa nu ma las afectata, at the end of the day, traiesc tot aici sitactica strutului imi va face mai mult rau pe termen lung decat dac am-asimplica acum.Nu se mai poate asa! Enough is enough! Romania nu este doar otara de hoti,de agramati, de curve, de parveniti, de oameni fara balls sifara coloana vertebrala. Sa protestez prin a nu imi plati taxele nu estesuficient, desi daca ar mai face-o si altii,s-ar putea declansa ceva. Facapel catre toate persoanele integre, capabile, educate, care au cladit cevaprin munca lor, fara sa fure, sa ia atitudine pentru a stopa prostia ce neafecteaza pe toti. Sunt milioane de tineri destepti, multi dintre ei muncescpeste 12 ore pe zi pentru multinationale sau pentru businessul lor propriu,oameni educati, in Romania si peste hotare, oameni care au gestionatmilioane de euro, oameni cu viziune, talent, pro-activi, integri, care stiusa comunice eficient si stiu ce inseamna sa livrezi, stiu ce inseamna undeadline, stiu ce inseamna reresponsabilitatea. sunt sute de mii de romanide calitate, plecati din Romania pentru a produce si a consuma in alte tari,cladind economia altor state - s-ar intoarce maine in Romania daca nu ar ficircul care este acum aici. Trebuie sa luam atitudine, trebuie sa facem oschimbare, este nevoie de o Miscare a romanilor cu balls si cu coloanavertebrala! O Miscare de Intoarcere Acasa, atat a romanilor plecati slugi inalte tari, cat si a celor care, desi am ales sa ramanem aici, suntemabsenti, pasivi, indiferenti si suportam ce ni se intampla doar visand laurmatoarea iesire din tara . E nevoie de o miscare in care leaderii sa fietestati si para-testati, asa cum se intampla cand esti angajat intr-ocompanie multinationala, fara sa fie acceptati daca nu li se dovedesteintegritatea si eficienta. O miscare a oamenilor care nu au mai fostimplicati in viata politica, neintinati, ne-spalati pe creier, ne-jigoditi.O miscare fara traseisti politici sau scursuri de la alte partide. Estenevoie de o miscare a oamenilor destepti, tineri, cu atitudine, experti indomeniul lor. Si tu si eu cunoastem cel putin 5 oameni inteligenti carene-ar putea reprezenta mai bine in Parlamentul European decat EBA sauBecali. Oare de ce nimeni nu actioneaza? Daca acum cinci ani ne-am fiimplicat cu totii macar o ora pe saptamana, in mod sigur nu s-ar fi ajunsaici. Cati bani furati, cate proiecte blocate, cate fonduri nefolosite incinci ani de zile... Daca am dialoga constructiv, daca ne-am intalni o orape saptamana, daca am actiona, daca am putea aduna si monta toti oameniidestepti, corecti, conectati, creativi, eficienti pe care ii cunosc eu si pecare ii cunosti tu s-ar vedea si simti diferenta in cinci ani de acumincolo. Avem un plan de organizare, avem un plan de finantare, avem usideschise catre marile centre politice si financiare care cauta in Romania uninterlocutor nou. Nu credeti ca si marilor puteri le-ar face mai multaplacere sa discute cuoameni educati decat cu agramatii parveniti cereprezinta interesele Romaniei in momentul de fata? Propun infiintarea uneiMiscari a Corporatilor - oameni din banci, industrie, finante, firme deavocati, experti PR, intreprinzatori privati care au calitatile necesare sascoata tara din criza. Este singura solutie viabila pentru Romania de acum -tara asta se poate pune pe picioare numai daca s-ar uni toti oameniicapabili pe care ii avem in toate domeniile - creiere vanate de toatecompaniile multinationale, corporati educati, care gestioneaza bugete demiliarde, conduc sute de mii de angajati, sunt cosmopoliti, stiu sanegocieze / sa munceasca / sa comunice intr-un mediu international, intr-opiata globala - nu au doar viziune limitata de speculant din Pipera Tunari.E nevoie de oalternativa in Romania .. E nevoie de o Miscare in valorilecareia sa ma regasesc si eu, sa se regaseasca si Andreea Miinescu, prietenamea care la 26 de ani are firma ei,facuta fara ajutorul nimanui, munceste 13ore pe zi si seara mai merge si la cursuri de German Business.in care sa seregaseasca si Ileana Badiu, Managing Partner la una dintre cele mai mariagentii de publicitate, care munceste 14 ore pe zi chiar si in luna a optade sarcina.... si Tereza Valcan, expert in PR, care a studiat in State, faceMBA la Londra, s-a intors sa munceasca in Romania si ar putea sa nereprezinte in mod sigur mai bine decat EBA... si Radu Manolescu, care la 28de ani si-a facut firma lui de Head-Hunting, fara ajutorul nimanui si aadus-o in topul firmelor de profil.... si doamna Camelia Sucu, ajunsa in TOPCapital fara sa fure un leu, prin munca sa de ani de zile... si doamnaMihaela Nicola, guru-ul publicitatii din Romania . si Maria Lucia Hohan,designerul ale carei creatii se vand in toata lumea si care a ajuns unde aajuns prin propria sa munca.... si Pepe Berciu, care a studiat la Londra siare businessul sau de succes... si fratii de la Fratelli, care cucreativitate, pasiune si munca s-au impus in viata de noapte a capitalei...si Violeta Balan, care a terminat Magna Cum Laudae o facultate de drept dinAmerica , munceste pentru una dintre cele mai mari firme de avocatura dinlume si s-ar intoarce maine acasa dar nu are la ce... si Horia Mocanu,primul roman admis la Harvard, care scrie istorie intr-o tara vecina... siEdy Uzunov, proprietarul agentiei Regatta, cultivat, meloman, impecabil...si Floriana Jucan, jurnalista erudita ce s-a incapatanat sa educe cititorulde presa din Romania si a reusit sa impuna pe piata o revista fara femeidezbracate si barfe dezgustatoare... si Fady Zaidan, cel mai conectat sicharismatic manager pe care ilcunosc... si Loredana Salcianu, avocata care aavut curajul acum patru ani sa plece dintr-o multinationala si sa isideschida propria ei firma de avocatura.... si Angela Teodora Burz,intreprinzatoarea eleganta care si-a facut bagajul si a plecat sa facabusiness in Shangai, dar duce dorul prietenilor din Romania ... si DianaDondoe, care i-a sfidat pe toti cei ce au respins-o in Romania , ajungandprin munca, perseverenta si consecventa unul dintre cele mai celebre topmodele ale lumii, facand milioane cu o detasare eleganta si impresionandlumea intreaga prin eruditia sa - dar duce dorul tarii ei... si BogdanVoica, la 30 de ani manager al uneia dintre cele mai cunoscute siexclusiviste agentii imobiliare din Europa... si Eveline Pauna, care la 20de ani, face o facultate, lucreaza 10 ore pe zi, scrie la Q Magazine si inputinul timp liber merge la Opera... si Raluca Safta, care la 23 de ani aavut curajul sa isi deschida propria ei firma de relocari si a ajutat sutede expatriati, directori de companii multinationale sa se relocheze inRomania ... si Damian Draghici, cu IQ de geniu si cu premiul Grammy care aales sa se intoarca in Romania la radacinile sale... Asta e Romania mea! Nu Vanghelie, EBA sau Becali!! Si acestiasunt doar cativa dintre oamenii pe care ii cunosc.....mai sunt atateamilioane de oameni destepti si muncitori, corecti si educati, capabili siintegri... Ma intreb, atatia oameni destepti nu se rusineaza ca suntreprezentati de Gigi Becali si de EBA? (Ma ingrozesc la gandul ca EBA vanegocia pentru Romania fonduri de zeci de milarde de Euro!)Nu va este rusineca sunteti condusi de un om politic care nici macar nu poate sa pronunteGoogle? Nu va este rusine sa va dati la o parte cand in masinile cu girofartrece un agramat, un hot sau o papusa blonda cu tupeu si cu un singurtalent, platit mult prea scump? Din banii vostri? Am innebunit eu sau aminnebunit noi cu totii sa stam pasivi in timp ce suntem calcati in picioarepe banii nostri? Ei bine, mie mi-a ajuns. Imi este rusine ca am stat cumainile in san si s-a ajuns ca astazi sa fiu reprezentata de o domnisoaradin Bamboo si de un cioban. Asa ca voi lua atitudine. Si va rog si pe voi,toti cei ce credeti ca nu va reprezinta cei din scena politica de acum, saluati atitudine. Sa gasim si sa sustinem oameni de care sa fim mandri ca nereprezinta. Sa identificam valorile si sa le convingem sa se implice. Dacaavem echipa, tot restul vine de la sine. Stiu ca ei exista, trebuie doartreziti. Trebuie sa facem ceva. Nu e suficient sa ne plangem, sau sa bagamcapul in nisip. Trebuie actionat. Eu nu mai astept o minune, ma apuc detreaba. Voi lupta. Pentru un grup de oameni capabili, care pot revolutionaun sistem de care toata lumea este satula. Pentru o Romanie condusa deoameni destepti si integri. Pentru o Romanie care sa fie un playerinternational, nu curva de centura a Europei.. Pentru o Romanie bogata, cubatrani bine ingrijiti, cu tineri carora sa li se ofere perspective, custrazi fara gropi, cu hoti bagati dupa gratii, cu milionari pe merit, nu dinfurat. Pentru un viitor mai bun pentru mine si pentru copiii mei, in taramea, nu printre straini. Pentru o Romanie de vulturi, nu de struti(am ajunsniste struti, cu capul in nisip si posteriorul la dispozitia tuturoranalfabetilor - sper sa nu va simtiti jigniti de exprimarea plastica, estedoar realitatea!...suntem vulturi doar in businessul nostru, in zona noastrade comfort sau cand iesim din tara , asta daca nu ne trateaza vreun strain desus ca avem pasaportul pe care il avem!) Ajunge! Haideti sa ne trezim! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu