luni, 23 noiembrie 2009

basescu vs geoana

am vazut deznodamantul azi dimineata...
am ajuns la servici si deja auzeam reactii la ceea ce s-a intamplat. cel mai interesant era ca multi ar vota acum cu Basescu fiindca Geoana li se pare ca nu ar merita aceasta pozitie. stateam si ma gandeam la ceea ce spunea Mircea Badea, faptul ca deja il cunoastem pe Basescu, de ce oare il mai vrem, atata timp cat si-a batut joc de orice opinie, de fiecare dintre noi ... chiar nu inteleg de ce ne place sa fim sadomasochisti ... ok, inteleg ca fiecare dintre ei nu vor altceva decat puterea, in nici un caz nu-si doresc sa ne ajute sau sa-si ajute tara, inteleg ca fiecare dintre ei nu-s decat gasti mai mult sau mai putin cizelate, dar eu cred ca macar ar trebui sa incercam si altceva. e ca si cum ai avea un bucatar care-ti gateste prost si ai posibilitatea sa-l schimbi, tu ce faci?! il alegi pe acelasi de teama ca vine altul care e mai prost??? sau alegi pe un altul care cine stie ... poate poate. eu cred ca atitudinea corecta este acea de a spera, de a cauta ceva mai bun. mi se pare total aberant a persista in prostie, a te multumi cu ceva prost. sper din tot sufletul sa asistam totusi la o schimbare, sa-l lasam pe Basescu sa-si vada de ale lui, sa-si numere linistit realizarile si navele in somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu