vineri, 2 aprilie 2010

bye d90, wellcome d300

azi am facut tranzitia. aseara am vandut credinciosul d90 cu care am reusit cateva experiente placute. am invatat multe de la el dar venise vremea schimbarii fiindca deja il simteam foarte limitat. am trecut la fratiorul lui mai mare d300, drept pentru care pot spune ca deja am am facut un pas important in domeniul tehnic al fotografiei. senzatie placuta la atingere (cand nikon pune mana undeva se simte), plastice impecabile si cauciucuri fine ce-ti trezesc toate simturile la viata, meniuri usor de manevrat iar calitatea pozelor foarte buna. abia astept sa ajung acasa sa-l testez impreuna cu 17-55 sa vad ce-i poate pielea.

2 comentarii:

  1. Ti-am descoperit de curand blogul si imi place ceea ce am gasit. Voi mai reveni. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumescu mult pt gandurile frumoase. toate cele bune si sanatate!

    RăspundețiȘtergere