joi, 8 aprilie 2010

fotohobbyshop - niste neseriosi, nu merita sa te incurci cu ei

am sunat azi la fotohobbyshop deoarece imi cautam un grip pentru d300. m-am informat asupra detaliilor tehnice, le-am spus ca vin sa-l iau intrebandu-i in acelasi timp daca au mai multe bucati pe stoc ca sa stiu daca fac o rezervare sau nu. mi-au spus ca nu este necesar deoarece au mai multe bucati si sigur voi gasi atunci cand ajung. am plecat din comuna pantelimon tocmai in buricul bucurestiului (zona lipscani) la ei special pentru acest grip. cand am ajuns am dat peste niste angajati teribil de prosti, nici nu stiau despre ce e vorba, iar cand unul dintre ei si-a adus aminte despre ce e vorba, faptul ca am vorbit la telefon, ca mi-a confirmat, etc. , singurul raspuns pe care mi l-au oferit a fost acela de a-mi spune ca au avut o singura bucata si ca pe acea au vandut-o. binenteles ca au urmat discutii pentru a intelege cum de au fost atat de neseriosi dar nu prea dadeau semne ca ar intelege gravitatea situatiei, cu alte cuvinte ii durea in spate. sincer, sunt un "magazin" cu mult, mult sub cei de la f64(cei de la f64 nu aveau acest grip pe stoc), concluzia, de la ei nu merita deloc sa cumperi si nesimtirea se plateste! rusine fotohobbyshop!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu