joi, 17 iunie 2010

cum "omori" vuvuzela - antivuvuzelafilter

am avut curiozitatea, in urma unei stiri, sa caut mult ravnita "aplicatie" antivuvuzela filter, chipurile o aplicatie care atenueaza acest zgomot stupid produs de zeci de mii de oameni la fel de stupizi ( si putin retarzi ). am gasit cateva "solutii", pe fiecare dintre ele incercandu-le dar nici una nu a mers.

prima poate fi gasita aici, mai ales pentru cei ce poseda in meniul TV-ului de un equalizer, iar canalul 300Hz trebuie redus la zero. am facut asta, am modificat si celelate canale din apropiere dar binenteles ca odata cu zgomotul se modifica si vocea crainicului, avand senzatia la un moment dat ca e strans de c...e/testicole.

o alta varianta poate fi descarcata de aici, am incercat-o si pe asta dar binenteles fara un rezultat pozitiv. ori n-am respectat eu toate indicatiile (care nu erau cine stie ce) ori chiar nu merge prostia aia. cert este ca posesorii de MAC s-au miscat mai repede fiindca am gasit niste variante free cautand simplu pe youtube. pentru arhiva luata de pe torrent folositi parola asta: 34gg25zh, este amintita pe acolo, dar pentru orice eventualitate am pus-o si aici.

pe mine ma cam seaca trompeta asta stupida, tocmai de acea am si incercat sa dau peste o solutie si am rugamintea daca voi gasiti ceva sa lasati un comentariu cu ceea ce ati gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu