luni, 12 iulie 2010

remember - LAUDAT (MOROIANU) MARIA-CRISTINA -cancer stomacal

nu mai este printre noi de ceva timp, mi-am adus aminte de ea dupa ce am vb cu un prieten care-mi povestea despre soacra lui ca este bolnava. mi-am adus aminte de acei doctori fara de suflet, acei nemernici care au diagnosticat-o gresit pe Maria Cristina, cum au trait ei oare pana acum?! oare au avut vreo clipa remuscari? ea saracuta a fost doar un caz din atatea mii de cazuri de acelasi gen, aproape realizezi ca diagnosticarea corecta si tratamentul de asemenea, este o loterie, un fel de 6 din 49. cat de repede a mai trecut vremea, noi ne-am vazut de ale noastre, timpul a zburat, ne-am macinat in greutatile cotidiene. mi-e mila pentru cei ce sunt in spitale si pentru cei ce urmeaza a ajunge acolo, pentru ca pot da foarte usor peste niste brute, niste persoane slute, roboti care nu au cum sa puna suflet. chiar daca traiesti printre noi in sufletele si mintile noastre, te-am fi vrut si trupeste, oricum, cert este ca nu te-am uitat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu