sâmbătă, 10 iulie 2010

Rijeka, Opatija, intoarcerea

am ajuns acasa dupa 1300 km parcursi intr-o singura zi. poate pentru unii nu sunt multi, dar pentru mine au fost arhi suficienti. sunt epuizat, din toate punctele de vedere, atat psihic cat si fizic. am plecat din rijeka la 9.00 (8.00 ora locala) si abia inspre seara pe la 19.30 am ajuns la portile de fier pentru a intra in tara. pana atunci am mai trecut cateva granite si nimeni nu ne-a bagat in seama, dar aici la noi era un comunism greu de imaginat. am stat 30 masini 1 ora si jumatate ca sa trecem granita, si nici macar la ambasada americana(cand mai mergeam cu un prieten) nu am vazut asa control. masinile erau deschise minutios, atat la motor cat si tras de tapiterie, bagaje desfacute si genti personale varsate pentru a fi controlate. se bagau chiar si putin sub masina sa controleze ...  habar nu am ce ... ca perchezitie corporala n-am vazut :) . cred ca era vorba doar de comunismul de care dam dovada doar atat, de rautatea si marlania specifica. ciudata natie mai suntem, odata ajuns in tara obosesti instant cand iei vrand nevrand parte la tot felul de "obiceie" . am sa descarc pozele sa rememorez locurile pe unde am umblat ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu