sâmbătă, 22 octombrie 2011

teapa emag - parerea mea

dupa cum bine stiti exista o promotie, pana la sfarsitul lunii octombrie, in care cumperi componente PC si primesti 50% "cadou". totul suna extraordinar, dar mai citesti in regulament ca: " Cardul Cadou este transmisibil si nu poate fi cumulat cu alte Carduri Cadou ", ok am inteles, suna chiar mult prea bine si asa. am facut un sistem ( nu pentru mine ) l-am comandat la emag si surprizaaaaa: mi-au trimis pentru fiecare componenta in parte cate un voucher - card cadou care binenteles nu se va cumula. incredibila speculatie, credeam ca luandu-le pe toate o data o sa primesc un singur card cadou, cand colo nu, TEAPA. si de ce spun teapa?! fiindca e atat de ambiguu acel regulament nesimtit incat nu am inteles exact ce se petrece, decat atunci cand am primit acele cupoane cadou pe care-i rog sa si le vare cei de la marketing si vanzari in dorsal, pana nu mai pot. oricum, preturile la emag sunt mari si recomand cu caldura mediadot sau altceva, orice altceva. de exemplu: pentru un procesor i7 2600k si placa de baza Asus P8Z68-DELUXE diferenta de pret este de 155 lei, ceea ce inseamna un cooler MOCA!

Un comentariu:

  1. Cu ocazia asta sper ca ai invatat ca promotiile (in proportie de 90%) sunt tepe, rar exista vreo firma care sa ofere ceva fara a fi o smecherie pe undeva. Oricum in ultimele zile au sarit preturile la aproape toate magazinele online (chiar si cu 40 ron pe produs), deci e o perioada proasta pentru a mai cumpara ceva de la bisnitarii astia. Bafta si ai grija.

    RăspundețiȘtergere