duminică, 22 ianuarie 2012

ciumpalac sau dictator ? / mol vs Universitate

abia ce m-am intors din afi palace si sunt extrem de indignat. de ce sunt idignat??? sunt indignat ca traiesc in tara asta in primul rand, simt o revoltare pana la sange, un sange ce-ti tasneste din minti si se coaguleaza treptat treptat spre iesirea din organism. la extremitati pur si simplu nu vrea sa curga nici o picatura, atat de coagulat este acolo. ... mii de oameni in acest mol, pana si cei mai rupti in cur erau acolo ... cum i-am deosebit? pai simplu: stateau in fata la forneti mai intai, si cu punga plina de perne cu telemea intrau in mol. mi se pare o nesimtire dusa la extrem, ca unii sa protesteze pentru a-ti fi si tie mai bine, iar tu, un om de rand sa-ti plimbi copilul prin mol ( ultima gaselnita parinteasca! si stiu, vor fi atatia care-mi vor spune: da, lasa ca o sa ai si tu copii, ai sa vezi cum e) sau un rupt in cur (de saracie binenteles) sa stai la forneti ca pe urma sa te bucuri de "luxul" molului. fiecare, imbracat care mai de care mai bine, alergau precum niste gaini fara cap, ca niste disperati dupa reducerile ce ti le ofera magazinele. sunt atat de incrancenati unii incat nici nu gandesc daca au nevoie de tricoul sau haina ce si-o cumpara, nu, ei pur si simplu trebuie sa-si etaleze noutatile. cum poate Romania, tara, la ea ma refer, sa fie altfel? nu are cum!!! daca noi toti suntem niste ignoranti, niste nesimtiti, ea nu are cum sa fie altfel. de ce nu s-a mai construit nimic? din cauza ignorantei si a nesimtirii, de ce nu se mai produce nimic? de ce nu se schimba ceva? de ce nu avem un viitor? exact acelasi raspuns am sa dau: din cauza nesimtirii! iar unii stau in piata si demonstreaza pentru tine, pentru copilul tau, pentru un viitor. cateodata ma gandesc ca poate-s eu nebun si nu-l inghit, doar eu, pe basescu, va este chiar atat de bine cu el de stati nepasatori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu