marți, 12 februarie 2013

tableta Serioux S700TAB scurt review

TABLETA 7", ANDROID 4.0, CAPACITIVE, 4GB ROM, CPU 1.3GHZ, SERIOUX VISIONTAB - S700TAB

cam asta este pe scurt descrierea tabletei. plasticele sunt urate, mai ales spatele, care pe alb se vede ingrozitor, iar din 3 tablete pe care le-am incercat toate au avut spatele alb. butoanele par si ele ieftine, iar rezolutia ecranului este una micuta. am incercat un stick vodafone in prima faza ca sa vad daca recunoaste stick-ul si marea surpriza: functioneaza fara probleme (model stick: huawei k3765). mi-am spus ca trebuie sa incerc si alte modele, ce vin default in pachetele operatorilor de servicii mobile si am incercat de la digi (RDS) huawei e3131 care a functionat perfect. de asemenea am mai incercat si noul lor modem (deci tot digi) de la ZTE care nu a vrut deloc sa mai fie montat de catre tableta.
tableta se misca tare bine pentru banii pe care-i dai. nu am intalnit momente in care androidul sa nu raspunda la comenzi, iar faptul ca merge cu stickuri normale de internet e un mare plus.

fata

spate
 
 

24 de comentarii:

  1. Buna ! Abia am achizitionat si eu aceasta tableta Serioux si ...arata bine. Eu am cam intampinat ceva probleme : am vrut sa dau sunetul mai incet si s-a blocat , apoi am intrat sa editez un document si se pare ca setarile de acolo sunt inca in chineza , si la tine la fel !? Pentru internet detin doar un stick de la Vodafone huawei K3772, pe care nu-l citeste absolut deloc. Posibil ca tableta mea sa fie defecta ???

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    s-a blocat o singura data sau face asa mereu cand vrei sa dai sunetul mai incet?! n-am intampinat probleme la capitolul sunet, iar la editarea documentelor am sa ma uit sa vad cum apare si las mesaj. cat despre modemuri, nu am testat decat cele 2 variante, pe care le instaleaza automat, sa ai grija sa nu ai cumva pus pin pe stick, el ar trebui sa fie fara pin pentru a functiona.
    numai bine,

    RăspundețiȘtergere
  3. Asi vrea sa-mi achizitionez una la pretul de 279,90 ron de pe www.emag.ro.Nu stiu ce sa fac! Imi puteti spune? :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. pai este o tableta ok, iar din proprie experienta daca as lua-o de la emag, as lua si garantia extinsa, care trebuie sa fie maxim 50 lei si merita! eu am platit diferenta pentru tableta allview si cand am ajuns cu ea in service, garantia extinsa continea si service-ul rapid, asa ca n-am fost nevoit sa stau si sa astept.
    filmele sunt citite cursiv, pozele la fel, internetul se misca foarte bine, bateria este acceptabila, incarcarea se face atat de la usb cat si de la incarcator dedicat, doar rezolutia lasa de dorit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "incarcarea se face atat de la usb cat si de la incarcator dedicat"? esti sigur ca se incarca si pe la mufa USB?

      Ștergere
  5. Da dar stiu pe cineva car imi repara lucruri pe gratis si de aia o s-o cumpar

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Detin si eu aceasta tableta, dar din pacate fetita mea i-a rupt mufa de la incarcator si nu stiu de unde asi putea cumpara altul. ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      nu stiu de unde anume, dar cel mai simplu este sa-i contactati pe cei de unde ati cumparat tableta si se rezolva in garantie, chiar daca vina este a dvs. sau sa-i contactati pe cei de la NOD (http://www.nod.ro/) care au fost importatori pe Romania la acest produs. O zi frumoasa,

      Ștergere
  7. Buna ,
    Detin si eu o tableta Serioux S700tab si am o problema de cateva zile incarcatorul nu imi mai merge tim sa mentionez ca nu l-am scapat niciodata. Ce sa fac sa incarce din nou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      trebuie vazut mai intai care este vina, incarcatorul sau tableta. daca este in garantie, cel mai simplu este de dus pentru o verificare, iar daca nu mai este, incercati pe la prieteni si vedeti cine are un aparat de masura. Verificati daca la iesire aveti curent si daca este totul in regula atunci inseamna ca tableta va trebui desfacuta. Ori il duceti la cineva care se pricepe ori va uitati pe net la un tutorial unde sa vi se arate explicit cum sa o desfaceti. O seara frumoasa,

      Ștergere
  8. buna , am si eu o tab. s700tab si se blocheaza cand se joaca copilul pe ea ,este oare din vina jocurilor? eu am un stic de la digi pe care nu il recunoaste ,si nici cardul SD

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut.Azi am primit si eu tableta asta si nu ma descurc la o chestie.la jocuri (gen Temple run) cand inclin tableta stanga dreapta nu are nici o reactie.e ceva din setari sau e stricata tableta mea?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. salutare, eu am o tableta SERIOUX S710TAB si nu reusesc sa ma conectez la internet cu un stick vodafone K3765, ce setari trebuie sa fac ?,multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  11. salut.Azi am luat si eu un s700tab si l-am butonat cam o jumatate de zi.E prima mea tableta si e bunicica.Mie imi convine din ce am vazut ca are prin ea si cum se misca pe net si video. O treaba interesanta pt voi e ca am incercat cu un stick digi net mobil de la RCS model ZTE-MF190 si s-a conectat fara probleme direct.Partea buna e ca are 3 ani garantie,asa ca la 200ron cat am dat pe ea cu 3 ani garantie imi pot lua banii inapoi si sa imi iau alta :D Spor

    RăspundețiȘtergere
  12. buna.am si eu o tableta s700 tab serioux.nu merge sa ascult melodii,nu se aude nimic.nu are difuzor sau e vreo setare undeva?ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt si setari, dar parca tin minte ca are butoane pentru sunet, up/down alea nu functioneaza?

      Ștergere
  13. am cumparat azi una,dar nu se deschide
    apara scris doar ANDROID pe ecran,ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  14. salut.nu mai imi raspunde google play,am dat resetare si e tot la fel,nu pot descarca nk

    RăspundețiȘtergere
  15. ma ajutati ,nu mai imi raspunde google play,desi am resetat tableta,desi internetul este activ imi apare ca nu am conexiune

    RăspundețiȘtergere
  16. am si eu un s700 si a ramas blocat pe PREA MULTE INCERCARI DE DESENARE A MODELULUI cum fac sa o resetez

    RăspundețiȘtergere
  17. https://www.youtube.com/watch?v=wZyMaumWg08 - incercati varianta asta

    RăspundețiȘtergere