luni, 3 iunie 2013

SKIN ? F64 ? ce au in comun? Serviceeeee ... iar service-ul are mari carente!!!

Povestea incepe asa:

detin un body D800 de la F64 achizitionat. Acesta deoarece se bloca cu mesajul ERR, a fost trimis in service. N-am vrut sa ajung intr-o zona unde mijloace de transport nu sunt, adica la Skin si m-am dus la magazin la F64 pentru a-l lasa la service. Totul frumos pana acum. Se afla de ceva vreme in service, dar pana acum n-am primit nici o instiintare despre ce se intampla, se lucreaza, nu se lucreaza, etc. Sun de cateva zile la F64, sunt amabili dar degeaba, nu primesc nici o veste despre aparat. Unde este oare vina?

... asta se intampla acum cateva saptamani. N-am vrut sa deranjez pe careva cu povestioara mea si am lasat ceea ce scrisesem mai sus in pending pe blog, deoarece mi-am spus ca nu e chiar un capat de lume. Si aveam dreptate ... clar se poate mai rau. Povestea continua asa:
am ridicat body-ul de la F64 intr-o vineri seara iar acolo am constat, impreuna cu cel ce mi l-a predat ca avea o mica julitura, fapt pentru care, angajatul F64 s-a uitat la pozele pe care le-a facut la primire, adica atunci cand eu l-am lasat pentru service si nu se vedea nimic, adica era in perfecta stare. Ulterior (adica azi) am primit un cadru de la Skin in care se vede ca asa a ajuns body-ul, desi orice pe lumea asta se poate modifica (un exif, o poza).

Deoarece am expus problema mea pe facebook in cadrul unei discutii, am fost surprins placut sa constat ca un angajat Skin ma contacteaza pe facebook cu privire la problema ce o aveam. Persoana foarte comunicativa si cu o atiudine foarte profi, oarecum aproape ca mi-a schimbat parerea, mai ales ca am fost contactat si telefonic in zilele ce au urmat. Las aparatul in service (a 2 -a oara), imi dau la schimb un D4 (bucuria mea), iar ce sa vezi?! dupa 3 zile primesc mesaj, aparatul dvs a fost reparat. Ajung azi pentru a lasa D4 si a-mi lua D800-le inapoi, iar supriza mare, aparatul era spart intr-un colt. Daca nu stateam destul acolo cat acea bucatica sa cada peste hartii iar eu sa observ, ma duceam acasa cu el fix asa. Din discutiile ce le-am avut ulterior cu cei de la Skin, mi-au comunicat ca aparatul fusese desfacut, de cine? pai ei ar fi dat vina pe oricine, desi aparatul a stat numai la ei in service, dar de recunoscut nu recunostea nimeni nimic. Dadeau vina pe mine, posesor de produse Nikon si posesor de GARANTIE, ca l-as fi desfacut eu, sau cineva, oricum, oricine numai ei nu. L-am lasat in service pentru a 3-a oara la reparat, dar ce garantie mai am eu ca acest aparat mai este ceea ce a fost? Ce-mi certifica mie ca service-ul Nikon este ceea ce ar trebui sa fie? Sunt dezamagit, desi cuvantul este bland, sunt dezgustat de ceea ce se intampla la noi in tara per total, iar experienta asta se adauga la alte n experiente negative pe care le-am tot avut in decursul vremii la noi in tara. Sunt curios cum mi-l vor da inapoi, poate cu pete pe senzor, eventual sa am suprize ca o sa-mi pice imediat in perioada urmatoare, probabil ca va trebui sa ma transform in justitiar, oare am vreo sansa altfel?! Mai poti recomanda cuiva Nikon? dar poti recomanda Canon care nici macar service autorizat in tara nu au?! iar produsele costa ingrozitor de mult ...

acest fapt este 100% adevarat si poate fi sustinut cu hartii, inclusiv poze, poze pe care le-am primit de la Skin si atrage atentia asupra a ceea ce inseamna service, iar de fiecare data cand cumparati ceva, va sfatuiesc sa va ganditi bine: merita oare sa aveti garantie cumparand de aici? sau mai bine cumperi din State sau din alta parte si nu ai garantie, dar macar ai scutit niste bani. E chiar asa o mare treaba sa cumperi de la F64? te ajuta pana la urma cu ceva acest fapt daca service-ul este asa cum este?

Un comentariu:

  1. uite ce mai patesc si altii:
    http://photographylife.com/anatomy-of-a-nikon-d800-fix

    RăspundețiȘtergere