joi, 18 iulie 2013

Razer Tiamat Elite 7.1 Surround Sound - review

Razer Tiamat Elite 7.1 - am prins la test aceste superbe casti si atat de mult mi-au placut incat m-am hotarat sa scriu cate ceva despre ele.
Au tot ce le trebuie: constructie solida, plastice de foarte buna calitate, design deosebit, cabluri fara cusur si conectori auriti.

Ai posibilitatea sa le customizezi vizual, facandu-le putin mai rele, dand capacele laterale jos si astfel ca la o masina Ferrrari unde poti vedea superbul motor, aici sa vezi difuzoarele dornice sa-ti incante urechile.

Microfonul nu te incurca deloc, deoarece are lacasul propriu, iese atunci cand ai nevoie si copiaza formele ce ti le doresti, iar cand te-ai saturat sa te mai "incurce" poti scapa usor de el impingandu-l in locasul special amenajat.



Buretii care stau foarte placut pe urechi se pot detasa foarte usor, avand sistem rapid ce faciliteaza accesul la curatare si design.

cusaturile sunt atent executate, iar culoarea te inspira la un gaming extrem


luminile sunt si ele prezente, logo-uri frumos iluminate, consola intuitiva si shortcut-uri prezente mai peste tot

sunetul? fiecare dintre noi ne gandim la aspectul asta pana la urma. Mie mi-au placut mult, dar recunosc am ascultat si casti mai fidele de atat. Oricum pentru gaming sunt superbe, ele exceland la capitolul acesta, oricum deloc deloc rele si pentru ascultat muzica ;) . Le recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu