duminică, 24 noiembrie 2013

viteza UPC 200Mb - oferta mincionoasa!!!

am vrut sa-mi iau abonamentul de 200Mb de la UPC, pe data de 01 Noiembrie am si batut palma, dar de atunci si pana acum am facut destule sesizari, deoarece viteza maxima pe care o am este de 70-80Mb/s, la care nu am primit aproape nici un raspuns concret, ba mai mult, mi se spune sa fiu multumit de viteza pe care o am, fiindca in contract mi se stipuleaza ca viteza este de pana la 200Mb/s , nici decum 200Mb. Le-am cerut sa refacem contractul si sa fiu taxat conform vitezei pe care o ating, dar de pe data de 18.11.2013 nu m-a contactat nimeni. Asta seara am sunat iar sa intreb, oare a vazut cineva solicitarea mea? Mi s-a recomandat, iar, sa fiu multumit de viteza, sa stau calm, cineva, in functie de prioritati, se va uita pe solicitare si ma va suna. Cum voi plati eu la sfarsitul lunii ?
mi se pare de departe cea mai infecta si mincinoasa oferta din partea celor de la UPC! cum poti sa mai ai incredere?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu