marți, 4 februarie 2014

UPC - idiotenia continua

o noua vizita asta seara, o alta echipa "competenta" m-a vizitat ...

Am schimbat 4 routere si da, am sa le enumar ca sa nu cumva sa para o exagerare:
un thomson a fost primul, un cisco al doilea, un technicolor al treilea si un alt technicolor al patrulea. Au masurat cablul de le-a venit rau, dar niciodata parca nu ajung acele valori unde trebuie. Daca pana acum mai prindeam 70Mb/s acum viteza a scazut, am ajuns undeva la 47-55Mb/s . Mereu se strange din umeri, mereu mi se trimite acasa cate un angajat care nici macar laptop de test nu are. Da din umeri si imi spune sec ca in ultimul moment i s-a dat acea sarcina de rezolvat. Ma uit mereu la ei si am senzatia ca-s spalati pe creier, un singur angajat, intr-o seara m-a uimit cu insistenta pe care a avut-o, fiindca a sunat toti sefii de departament incercand sa rezolve problema. mi s-a spus atunci clar ca este o problema de echipamente pe traseu si pana nu se schimba acelea nu se va intampla nimic miraculos, viteza va ramane aceiasi. Adica am un abonament de 200Mb si prind cat prind. Sunt atat de nesimtiti incat ma mai si intreaba cu o fata tampa: ce placa de retea aveti??? cand eu configuratia pc-ului am dat-o de nenumarate ori, ca sa nu mai spun ca au venit cu laptopurile din dotarea proprie si valorile au fost fix aceleasi. Nu ai senzatia ca esti luat in bascalie cand ai un abonament incheiat in noiembrie si nici macar in februarie nu s-a rezolvat? ... nesimtire! asta e raspunsul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu