duminică, 13 martie 2016

filmul de wk-end

Pentru ca in ultima vreme am vazut cateva filme bune, dar si cateva proaste, m-am gandit sa fac o selectie, pentru cei ce-si arunca un ochi pe blog si vor avea in felul asta un mic indrumar.

de exemplu:







daca-ti plac melodiile astea, atunci trebuie sa vezi neaparat filmul Concussion - care are o distributie buna, iar filmul este pe masura, un film despre viata asta reala, in care traim si ne intersectam cu totii.

Un alt film cu o distributie mare The big short mi-a placut, da, dar nu m-a impresionat. M-a miscat fiindca am inteles ceva din ceea ce s-a petrecut atunci, in perioada crizei, oricum, il recomand, ca pe un curs de sambata seara.

In the heart of the sea e si el bunicel daca nu ai ceva mai bun de facut, e duminica seara si vrei sa vezi ceva usor.

The hateful eight  e cel mai slab film vazut in wk-ul asta, chiar daca distributia este una exceptionala. Chin mult in filmul asta pentru ... nimic :)))). Nu l-as recomanda nici daca nu ai avea ce sa vezi. Pe Tarantino l-am gasit aici sub forma unui pensionar, plictisit si suferind de sciatica.

Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu